[linux] Probleem met Virtualbox 5.2.26 OPGELOST!!!!!!!

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Za Apr 6 10:12:49 CEST 2019

Am 05.04.19 um 22:41 schrieb Ruud van der Kroef:

> Hallo Gerard,

> Wil de VM wel starten als je de netwerkadapter uitschakelt?:
>
> VirtualBox Manager -> Instellingen (van betreffende VM) -> Netwerk:
> vinkje weghalen bij Netwerkadapter inschakelen
>
> MVG,
>
> Ruud van der Kroef

Hallo Ruud en Geert e.a.

Ik heb gewoon een andere verbinding genomen "Host .only adapter" waarna
de Virtualbox starte en ik aan het andere besturingssysteem kon komen.
Hierna de VM weer uit- en ingeschakeld en dan weer onder "Netwerk"  de
"Netwerkbrug" geaktiveerd en zie, de virtualbox start weer heel normaal.
Heel hartelijk dank voor jullie hulp.
Hartelijke groeten naar het mooie Nederland, waar ik vandaag ook nog
naar toe ga.
Gerard Bekhuis.