[linux] Hoe krijg ik een directory in mijn include-pad?

Wo Feb 13 21:10:25 CET 2019

In een poging make config uit te voeren voor linux-4.17.3 loop ik tegen
de volgende foutmeldingen:
# make xconfig
Makefile:282: scripts/Kbuild.include: No such file or directory
arch/x86/Makefile:184: *** Compiler lacks asm-goto support..  Stop

Het scripts/Kbuild.include is wel aanwezig op mijn machine, en staat
in /usr/src/linux-headers-4.17.0-041700/scripts/Kbuild.include
en ik heb ook een symlink naar Kbuild.include geplaatst in
/usr/local/bin

Zonder resultaat ....

Iemand een suggestie wat ik moet doen om make config het Kbuild.include
script te laten vinden?  Zou een aanpassing in het include-pad mijn
machine het pad kunnen laten vinden?

Alvast bedankt,
Julien

--