[linux] Firefox en hinderlijk verspringen van scherm

jjge jjge op xs4all.nl
Za Mrt 2 14:56:54 CET 2019

On 3/2/19 2:08 PM, paai wrote:

> BTW: is het misschien een oude Radeon videokaart of -chipset? Die
> werden heel slecht ondersteund door Linux, en dat is nooit beter
> geworden.

Ik heb idd een paar drivers met "radeon" in de naam...

Maar mijn klacht is toch vooral dat gespring bij firefox (andere
browsers moet ik nog proberen). Zijn er geen klachten over reclames die
dit soort gedrag veroorzaken? Daar lijkt het het meeste op...

Een tijd geleden probeerden ze het met irritant geknipper in je ooghoek.
Maar die zette je dan gewoon net over de rand van het beeldscherm...
Gewone advertenties kan ik goed negeren, ik heb tenslotte ook zestig
jaar ervaring als krantenlezer :-)