[linux] OpenNethome

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Mrt 12 10:18:35 CET 2019

On 12-03-19 09:32, Gerard Bekhuis wrote:
> Hallo,
>
> hierbij stuur ik jou een youtube videolink van een engelse video.
> Misschien vind je daar wat je zoekt.
> https://www.youtube.com/watch?v=RETrIKtpK8E
> Groeten.
> Gerard.

Dank, Gerard, maar de video beschrijft het opnemen van apparaatjes met
een bestaand protocol. Mijn IoT-dingetjes hebben geen protocol, behalve
dan dat ze een kleine webserver hosten en via http met andere computers
communiceren. Voordat je een Arduino kunt koppelen moet die Arduino
eerst weer een module met zo'n protocol hebben.

Wel ga ik nog naar Pauls suggesties kijken omdat die nadrukkelijk de
arduino noemen.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans