[linux] Nieuwe notebook

jjge jjge op xs4all.nl
Do Mrt 21 12:17:01 CET 2019

On 3/21/19 12:09 PM, Hans Paijmans wrote:

> On Thu, 21 Mar 2019, 11:53 Gerard Bekhuis, <odemarus op gmx.de
> <mailto:odemarus op gmx.de>> wrote:
>
>     Hallo,
>     hier een gunstig aanbod zonder besturingssysteem en zeer geschikt voor
>     linux en windows.
>     Ik heb er 5 van gekocht en linux erop geinstalleerd.
>     Groetjes
>     Gerard.
>

>     Am 21.03.19 um 09:59 schrieb jjge:
>     > Hoi, *
>     >
>     > het notebook van mijn vrouw heeft het begeven. Er moet een nieuw
> [...]
Ik woon ook in DE (niet zo ver over de grens, maar toch...). Een Duits
keyboard is voor mijn vrouw geen probleem; ikzelf probeer nog steeds het
te vermijden...

Ik wist niet dat in DE het makkelijker was om notebooks zonder OS te
kopen; de laatste keer dat ik het bij de hand had is alweer even
geleden. Ik post eigenlijk alleen hier, omdat ik me herinner hier
gelezen te hebben dat er met sommige notebooks problemen waren, maar of
dat nog zo is, weet ik niet.

Kopen zal ik ws in DE, dat is tenslotte mijn Wahlheimat...