[linux] Rally art. 13

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Ma Mrt 25 09:36:35 CET 2019

Am 24.03.19 um 18:53 schrieb Geert Stappers:

> Waar was die aangekondigd?
> (Waar had ik kunnen lezen dat die bijeenkomst er was? (Waar zou
> moeten kijken om soortgelijke acties van te voren kunnen zien?))

> De bovengenoemde save your Internetnet actie loopt en met woensdag.
> Daarna is het ook belangrijk om te weten hoe in contact te komen
> met parlementsleden.
>

> Groeten
> Geert Stappers
Hallo,

Ik heb gewoon bij google ingegeven: Veranstaltungen in DE wegen Artikel
13 en daarna heb jij een omvangrijk aanbod aan mogelijkheden verdere
informatie te vinden.Onderstaande URL. ist bijvoorbeeld eentje daarvan.
Groetjes
Gerard Bekhuis.

https://www.playcentral.de/spiele-news/artikel-13/hunderttausend-demonstranten-deutschland-unterwegs-id77125.html