[linux] Toegang tot websites op het subnet

Micha Kersloot micha op kovoks.nl
Di mei 21 17:09:20 CEST 2019

Hoi Paai,

en daar hebben ze dan VPN's voor uitgevonden. Een erg bruikbare versie is die van OpenVPN.

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot
[ https://www.kovoks.nl/ ]

[ https://www.kovoks.nl/e-mail ]
[ https://www.kovoks.nl/ | www.kovoks.nl ] | [ https://www.zimbra-nederland.nl/ | www.zimbra-nederland.nl ] | Volg [ http://twitter.com/kovoks | @kovoks ] op Twitter
E [ mailto:micha op kovoks.nl" | micha op kovoks.nl ]
T [ tel:+31 (0)345 - 53 29 27 | +31 (0)345 - 53 29 27 ] / 0345 - 53 29 27
A [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | Belle van Zuylenlaan 1-5 ] | [ https://goo.gl/maps/MrqmTv442tH2 | 4105 JX Culemborg ]

KvK 11033334