[linux] Wie heeft mijn aantekenboekje zaterdag 19 mei gevonden

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do mei 23 07:14:00 CEST 2019

On Wed, May 22, 2019 at 05:40:01PM +0000, piet hendriks wrote:
> Beste Linuxleden,
> Heel dom maar ik heb zaterdag mijn aantekenboekje ( bruin met ruitjespapier ) laten liggen.
> Had ik net goede adviezen en een e-mail adres van Azrum??? genoteerd.
>
> Heeft iemand die gevonden, ???

Wel zien liggen, op tafel in hoek links achter. Toen (aan het eind van
de dag) laten liggen omdat er nog handvol mensen was.
Nee, ik heb toen niet gevraagd "HOI,  van wie is dit echte notebook?"
Als het meezit heeft iemand zich alsnog over de aantekeningen ontfermt
en wachtte op een bericht als dit.

Zo ver ik weet is  Azem  de juiste schrijfwijze.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven