[linux] Thunderbird en Gmail conflict

Azem azemsom op gmail.com
Wo Okt 30 14:35:15 CET 2019

Mmm...

Interessant probleem. Ik gebruik eveneens thunderbird met gmail met two
factor authentication, heeft mij nog nooit problemen gegeven.

Als je in thunderbird een gmail account toevoegd, voer je eerst de
wachtwoord in thunderbird zelf en dan opent thunderbird een nieuw
venster, waar in je bij gmail inlogt. Daar voer je wederom je
credentials in en als het goed vraagt gmail in dat venster om je Oauth2
code.

Met vriendelijke groet,

Azem Somer