[linux] Hoe weet ik dat ik in Nomachine zit?

Azem azemsom op gmail.com
Vr Sep 13 12:33:31 CEST 2019

Hoi,

Mij lijkt het dat je iedere guest/machine een duidelijk te onderscheiden
host name (bijv. "mail server" voor een mail server) geeft. Met de
hostname command kun je de host name instellen.

Met vriendelijke groet,

Azem Somer