[linux] Debian 10 Kan de taal instelling niet vinden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Di Sep 24 19:53:13 CEST 2019

Hallo Paul,

om de taalinstellingen te kunnen voornemen, moet je "synaptic" openen en
dan bijv. libreoffice ingeven
en daarna bij libreoffice doorscrollen tot dat je ziet
"libreoffice-help-nl" en dat moet je dan aanklicken en
installeren, waarna je dan bijv. verder door kunt gaan naar "firefox"
(firefox-help-nl)und "thunderbird" (thunderbird-help-nl) enz.
Je had in feite de taalinstellingen ook direct tijdens de installatie
kunnen aangeven.
Veel succes.
Gerard Bekhuis.