[linux] wie weet hoe laat het is?

Wo Apr 1 17:02:42 CEST 2020

Aldus schreef paai op Wed, Apr 01, 2020 at 04:42:34PM +0200:

> Maar als jij een eenvoudig algoritme hebt om de utc van 02:00 van de laatste
> zondag van maart te berekenen...?

1 April!

Uit bovenstaand antwoord blijkt dat de lokale tijd van 02:00:00 op de laatste
zondag van maart niet kan voorkomen, terwijl 02:30:00 op de laatste zondag van
oktober juist twee keer voorkomt.

> --
> Dr. J.J. Paijmans

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.