[linux] Regarding: ntp servers bereikbaar

Di Apr 14 19:08:10 CEST 2020

Aldus schreef paai op Tue, Apr 14, 2020 at 06:26:58PM +0200:

> Ik probeer het programma uit op een 'losse' esp8266 aan de USB poort en op
> de uiteindelijke hardware, die niet 100% identiek is, maar die alleen via
> internet geupdated kan worden (OTA). Die tweede is het meest onbetrouwbaar.
>
> Nou moet ik het morgen nog verder uitproberen, maar ik heb het idee dat het
> ophalen van de tijd betrouwbaarder is als ik het ip-nummer opgeef in plaats
> van de servernaam. Is dat denkbaar?
>
> --
> Dr. J.J. Paijmans

Me dunkt dat DNS dan niet meer naar de verkeerde server kan verwijzen en dat
u minder problemen hebt als de DNS server onbereikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.