[linux] een DKIM bericht naar de Linux mailinglijst

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Do Apr 16 23:06:08 CEST 2020

Previous-Subject: Re: [linux] Geen lid vd NLLGG en toch een bericht (kunnen) sturen naar de Linux mailinglijst
On Mon, Apr 13, 2020 at 04:18:41PM +0200, Der wrote:
( hele bericht op https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2020-April/018201.html
met ook een link naar de nog wel leesbare voorganger (kut HTML e-mail))

> Ik ben toentertijd via de browser op gmail.com gaan inloggen om te
> controleren of de openingpost van Jan Volkering in de spamfolder was
> terechtgekomen nadat ik de reactie van Daniel Kropveld <daniel op linux020.nl>
> binnenkreeg. Ik vond geen bericht van Jan in de spamfolder.
>
> Ik vraag me dan ook af of misschien andere _gmail_ _gebruikers_ de
> openingpost van Jan Volkering hebben gemist.

Ik vraag me af of _gmail_ gebruikers e-mail van Paul Slootman zien.
Paul verstuurt namelijk zijn e-mail netjes met DKIM-signature.
Daarmee is het vergelijkbaar met Jan Volkering e-mail via UPCmail
die ook DKIM doen.

> Groet,
> Derry Geuther

Groeten