[linux] heeft het zin met Pan te werken?

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Vr Apr 24 15:49:31 CEST 2020

paai schreef op 24-04-2020 10:52:
> Ik wilde Pan (usenetreader) uitproberen, maar kwam in een serie
> crashes terecht. Google was niet behulpzaam en ook niet zo
> optimistisch. Heeft het zin hier hersenvocht aan te spenderen of is
> het een zinloze operatie?
>
> (Achtergrond: Pan schijnt van verschillende servers tegelijk te kunnen
> lezen en omdat ik problemen heb met opennews wil ik dat uitproberen).

Vanmorgen heb ik de nieuwe Ubuntu geïnstalleerd, en toen ik jouw
vraag over Pan zag heb ik ook dat programma opnieuw opgehaald.
De door mij gebruikte versie (0.146) werd moeiteloos geïnstalleerd,
en even moeiteloos opgestart. Ik heb het altijd een fijne nieuws-
lezer gevonden, en zie geen reden daar verandering in te brengen.

Dat is mijn ervaring ...

Julien
--
Julien Michielsen