[linux] DCP-J752DW USB scanner (HELP, zie geen scanner)

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Di Apr 28 13:36:06 CEST 2020

Op ma 27 apr. 2020 om 08:32 schreef Geert Stappers <stappers op stappers.nl>:

> ook
> >

> https://www.brother.nl/ondersteuning/dcp-j752dw/faqs/how-to-trouble-shooting

> waarvoor je
> >

> https://www.brother.nl/ondersteuning/dcp-j752dw/faqs/how-to-trouble-shooting/faq00100604_000
> >

> Hopelijk komt er nog een terugmelding ...

Door drukte kwam ik er nog niet aan toe.
Intussen ernaar gekeken:
- het pakket brother-udev-rule-type1-1.0.2-0.all.deb is al geïnstalleerd op
mijn computer;
- in het bestand 40-libsane.rules staan de regels:
# Brother scanners
ATTRS{idVendor}=="04f9", ENV{libsane_matched}="yes"

Dank voor je moeite.
Denk je me met weinig inspanning nog verder te kunnen helpen, ik houd me
aanbevolen,
maar omdat ik me tot op heden wel red met scannen, doe niet al te veel
moeite.

Groet,
Harry