[linux] HDD niet automatisch benaderbaar?

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Ma Aug 3 22:05:29 CEST 2020

Op vr 31 jul. 2020 om 18:02 schreef derDer <cl3m0t op gmail.com>:

> Door middels van het configuratiebestand /etc/fstab
>
> https://wiki.ubuntu-nl.org/community/Fstab
>
> Als het niet lukt post hier de uitvoer van de commando's onder het kopje
> Bruikbare opdrachten
>
> Groet,
> Derry

Beste mensen,

De afgelopen dagen was ik met andere dingen bezig, maar vanavond heb ik mij
gebogen over mijn fstab-bestand en dat aangepast.
De partitie wordt nu automatisch gemount.
Nogmaals dank voor jullie hulp.

Groet,
Harry Harmsen
Assen