[linux] geen internetverbinding na pauzestand

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Wo Aug 19 17:11:47 CEST 2020

Bedankt, Azem.
Een defect modem lijkt mij een beetje vreemd, want het werkt verder prima.
En hoe kan ik al bellend met Telfort kijken of het modem kapot is? Ik bel
namelijk niet via het modem.

Groet,
Harry Harmsen
Assen