[linux] over suspend en opwekken (was: "geen internetverbinding na pauzestand")

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Za Aug 22 12:42:06 CEST 2020

Dit bericht komt straks misschien nog een keer: had het niet
helemaal goed geadresseerd, en ik zie het maar niet verschijnen ...

Ik  heb tot nu toe altijd gewerkt met uitzetten, en reboot. Reboot werkt
natuurlijk fouloos, maar krijgt niet de hoofdprijs voor gemak.  Suspend
zou een stuk gemakkelijker kunnen zijn.  Zoals Harry hierboven schrijft
("als ik mijn desktop in de pauzestand zet en hem daar later weer uit
opwek"), en als ik er juist in ben dat hij met "in pauzestand zet"
suspend
bedoelt: hoe pak je het dan aan een computer in suspend mode weer "op te
wekken" werkend te krijgen?

Alvast bedankt,
Julien

--