[linux] over suspend en opwekken (was: "geen internetverbinding na pauzestand")

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Za Aug 22 13:43:35 CEST 2020

Op za 22 aug. 2020 om 13:14 schreef Mike Jonkmans <nllgg op jonkmans.nl>:

> suspend

Waarschijnlijk ben ik nu te simpel, maar is dat niet gewoon een kwestie van
een willekeurige toets indrukken of de muis even bewegen?

Groet,
Harry