[linux] thunderbird leest archief folders niet meer

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma Aug 24 19:57:17 CEST 2020

On 24-08-2020 19:50, Geert Stappers wrote:

> Hoe was het ook al weer?   Het wordt niet meer wat het was.

Best wel. Ik heb een backup teruggecopieerd over de data en toen werkte
het weer. Alleen zie ik geen verschil tussen de backup en de oude data,
waar het bij mis ging.

> En dan praktischer:  Ga voor een werkende combinatie van "e-mail
> programma" en "e-mail archief".
> Dus niet perse proberen de oude situatie te herstellen.
Het systeem heeft zolang ik het me herinner goed gewerkt... Dat wil
zeggen, toch minstens een jaar of tien, vijftien.

--
Dr. J.J. Paijmans