[linux] niet linux: is er methode tracks van cd naar textverwerker te exporteren voor mooie cd-inhoud?

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Wo Aug 26 09:49:20 CEST 2020

Kijk eens naar freedb / cddb, en tooltjes die van deze databases gebruik
maken.
Kan me herinneren dat er wel software was om cd-labels te maken met de data
uit freedb, maar ik heb de afgelopen 10 jaar geen cd's meer gewrite

--
Mark Janssen  --  mark op sig-io.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant