[linux] Hoi, ik zit even vast...

DerDer cl3m0t op gmail.com
Vr Dec 25 15:45:11 CET 2020

Dec 25, 2020 15:16:31 jjge <jjge op xs4all.nl>:

> [...]
niet uit... Die grijze balk onderaan, waar de belangrijkste icons op
staan is weg. Foetsie. Hij is niet onder de rand geduwd, en ook niet naar
een van de andere randen verhuisd.

terug te halen. Het is er vast wel, maar waar?

> O ja, ik gebruik xfce, maar voor ik al die webpages heb doorzocht...

Die balk heet panel en het commando om hem te starten is: xfce4-panel

Als hij blijft verdwijnen, kan je het commando toevoegen aan je op te
starten applicaties na login.

Nog een fijne afzonderlijke Kerst

Groet,
Derry