[linux] crontab script wordt twee keer gestart?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Feb 4 12:51:07 CET 2020

On 04-02-2020 12:42, Geert Stappers wrote:

> ?
>

> En ja, dat kan ik ook fatsoenlijker vragen:
>
>    De constructie 'while a==a' in een bash-shell-script ziet erg vreemd
>    uit. Wat zou het moeten doen? En heeft het dat ook weleens gedaan?

Een overblijfsel uit een andere taal (weet niet eens meer welke) waar
het 'voor altijd' betekent...

Ik ben me ervan bewust dat 'while true ; do...' beter zou zijn, maar
a==a heeft me al dertig jaar goed gediend.

--
Dr. J.J. Paijmans