[linux] IP adressen filteren met Thunderbird.

Zo Feb 16 13:09:54 CET 2020

Aldus schreef Spidey-Westland op Sun, Feb 16, 2020 at 12:53:10PM +0100:
>       ontvang ik ondanks “unsubscribe” toch nog steeds “dirty adult
>       mails”.</p>
>       “Berichtbron” het IP adres waar deze mail verzonden wordt kunnen
>       vinden. </p>
>       bijvoorbeeld: [200.234.133.216].</p>
>       mailbox zodanig filteren dat vanaf dit IP adres geen mails meer in
>       mijn postbus komen?</p>

HTML mail op deze lijst? Waar is de moderator?

Dit lijkt me trouwens niet echt een Linux vraag, maar een GMAIL vraag. Google
Mail filtert niet zozeer op IP addressen, als wel op domeinen. (met als resultaat
dat ik vanaf dit IP adres wel of niet naar Gmail.com berichten kan versturen,
afhankelijk van het afzender domein, terwijl het een maand geleden nog wel lukte).

Gmail heeft een spamfilter, dat berichten met pornografische inhoud zou moeten
kunnen filteren.

Als u met POP of IMAP uw Gmail binnenhaalt, kunt u ook lokaal filteren, maar die
ongewenste berichten zullen niet steeds van hetzelfde adres afkomstig zijn.

Suc6,

Daniel

--

		if at first you don't succeed