[linux] Canon Pixma G3501

Ma Jun 8 23:00:49 CEST 2020

Aldus schreef Just Do It op Mon, Jun 08, 2020 at 10:22:09PM +0200:
>     <knip/>
>

> https://www.canon.nl/printers/pixma-g3501/

Bedankt, Stappers. Een handleiding van bijna 900 pagina's.

http://gdlp01.c-wss.com/gds/0/0300025700/01/G3000ser_OnlineManual_Win_NL_V01.pdf

Het gaat om een merkwaardig apparaat, dat echt gemaakt lijkt te zijn om de
gebruiker te laten puzzelen en het ondersteunt zowel USB als een netwerk,
zowel WiFi als bekabeld, maar je moet ze niet allemaal tegelijk proberen
te gebruiken. Het zou zelfs als WiFi access point werken. Allicht zul je
via de WiFi geen toegang krijgen tenzij je het juiste wachtwoord opgeeft.

Ik vraag me dus af wat de vragensteller nu precies aan het doen is...

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.