[linux] aanmelden linux

Wo Jun 17 15:40:45 CEST 2020

Aldus schreef schillemant op Wed, Jun 17, 2020 at 03:22:16PM +0200:

> Hallo,</p><p class=MsoNormal>
>
> Ik wil me graag aanmelden voor Linux maar wat zijn de stappen die ik
> moet volgen.</p>

> voor Windows 10</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p>

Geachte Schillemant,

U bent aangemeld voor de Linux mailing lijst: anders hadden wij uw bericht niet ontvangen.
Voor meer informatie, kijk op https://nllgg.nl/mailinglijsten

Wij heten u virtueel welkom en hopen dat u ook Linux gaat gebruiken,

Daniel von Asmuth
Een lid van de Nederlandse Linux Gebruikers Groep

P.S. Het zou fijn zijn als u uw Windows Mail programma zou kunnen instellen
     om voortaan berichten te versturen als platte tekst i.p.v. HTML.

--
   	Dit bericht is verzonden van achter mijn oude schrijftafel.