[linux] Gezocht: Hoster die eens een presentatie bij NLLGG heeft gedaan

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Zo Jun 28 14:14:11 CEST 2020

On Sun 28 Jun 2020, Eric de Hont wrote:

> Ik wil graag een beroep op jullie geheugen doen. Een paar jaar geleden is er
> eens een presentatie geweest op een NLLGG-bijeenkomst van een hoster die
> Linux-virtual machines aanbood tegen een redelijke vergoeding. Dezelfde
> hoster heeft daarna ook nog wel eens een stand in de hal gehad in Utrecht.
>
> Ik wil geen mailserver meer draaien op mijn toch al oververhitte zolder, dus
> ik wil graag nog eens naar hun aanbod kijken. Weet iemand nog welke club dat
> was?

Geen idee.

Je kunt wel voor 2,96 excl.BTW een VPS huren bij hetzner.com wat prima
werkt, ik heb er een poosje eentje gehad ter test (al was die in mijn
herinnering nog wat goedkoper toen).
https://www.hetzner.com/cloud

Paul