[linux] patroon

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo mei 3 17:09:37 CEST 2020

Previous-Subject: Re: [linux] hulp gevraagd bij compileren mastermind
En-Waarom: om een nieuwe thread te krijgen.

On Sun, May 03, 2020 at 04:21:03PM +0200, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Dat zou kunnen: gcc (Mageia 8.4.0-1.mga7) 8.4.0 zet de code prima om zoals bij Paul
> Slootman, terwijl gcc (GCC) 4.8.2 de zelfde foutmelding als bij Paul de Vries geeft.

Het patroon wat ik zie (en wat ik graag doorbroken heb)

 #  Original Poster komt met een vraag
 #  Er komt antwoord en/of reactie op de vraag
 #  Er komen aanvullende berichten echter niets meer van O.P.
 #  Het wordt stil
 #  Onduidelijk over de aangedragen oplossingen blijft

Wat zouden wij,  deze mailinglist, kunnen doen
zodat er WEL berichten als:
 * Dat heb ik gecontroleert en dit is het resultaat
 * Nee helaas, als ik dat doe dan gebeurd het volgende
 * Nou, daar komt wel veel los. In nieuwe thread met passend subject kom
   ik er op terug.  Tot zo
 * Oh, ik ben dus data kwijt. Dat is vervelend voor mij. Hopelijk is dit
   dan een "alarmbel" voor anderen ...
 * Hier bij mij vind ik dat niet, waar zou ik moeten zoeken?
 * Dank voor de tip, daarmee ben ik over een horde. Beschouw deze thread
   a.u.b. als afgehandeld / afgesloten.
 * Euh ja, een nieuwere versie gaat wel.
 * Euh nee, met nieuwere versie gaat op dezelfde manier kapot
 * Ja, op die manier gaat het wel goed
 * Hey, weer wat geleerd. Dank je wel.

??

Graag jullie ideeen hierover.