[linux] patroon

lnx lnx op kpnmail.nl
Ma mei 4 09:37:30 CEST 2020

On 03/05/2020 17:09, Unkown wrote:

> Previous-Subject: Re: [linux] hulp gevraagd bij compileren mastermind
> En-Waarom: om een nieuwe thread te krijgen.

[...]

> Het patroon wat ik zie (en wat ik graag doorbroken heb)
>
>  #  Original Poster komt met een vraag
>  #  Er komt antwoord en/of reactie op de vraag
>  #  Er komen aanvullende berichten echter niets meer van O.P.
>  #  Het wordt stil
>  #  Onduidelijk over de aangedragen oplossingen blijft
>

> Wat zouden wij,  deze mailinglist, kunnen doen

Het probleem staat los van een mailinglist en heeft gewoon te maken met
fatsoen en omgangsvormen.

> Graag jullie ideeen hierover.

Gewoon bij neerleggen en geen vragen meer beantwoorden van een vragen-
steller waarvan vaststaat dat een terugkoppeling geen enkele waarde voor
hem heeft omdat ie alleen maar met zijn eigen bezig is.

> Die ook gewoon beginner is

Alleen een ezel blijft zich stoten aan dezelfde steen of netter omschre-
ven door te blijven antwoorden hou je het probleem in stand!