[linux] Zal dit een versnelling ... betere formulering onderin

Di mei 5 13:50:54 CEST 2020

Aldus schreef Geert Stappers op Tue, May 05, 2020 at 01:16:04PM +0200:

> Ja, vastwel.  Hoe ik de vraag las  (en mijn reactie)
>
> } Ik ga een SATA device door een ander SATA device vervangen.
> } Informatie die ik nu heb, is dat er 6 variaties SATA connectoren zijn.
> } Wat kan ik verwachten?  Dan wel "Wat zou jij doen?".
>
> Laptop op zijn rug leggen, klepje waar de disk onder zit openen.
> Het SATA device eruit en daarmee naar de winkel.

Ik koop daarom ook liever in een winkel met deskundig personeel dan
on-line.

>   Hoi, ik heb nu deze disk, wat hebben jullie daar aan SSD vervangers
>   voor?   120GB is waar ik zelf aandacht, mijn Linux systeem heeft daar
>   voldoende aan. Dat het past vind ik het belangrijkste.

Ik interpreteerde de probleemomschrijving zodanig dat Julien meerdere
Linux partities heeft en nu over wil stappen naar twee SATA devices,
en dat 128 GB niet genoeg zou zijn. Er zijn SSDs van 1 TB te koop.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.