[linux] Zal dit een versnelling ... betere formulering onderin

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Wo mei 6 23:51:48 CEST 2020

Op wo 6 mei 2020 20:30 schreef Paul Slootman <paul+nospam op wurtel.net>:

> [...]

[...]

> In de praktijk valt dat eigenlijk wel mee. Een ex collega heeft eens een
> OCZ Vertex 2 die al vervangen was wegens te oud / klein een stresstest
> laten ondergaan. Die heeft nonstop random data sequentieel over de hele
> schijf steeds laten schrijven, en pas na vele malen meer dan wat in de
> specs staat (echt heel veel meer, al weet ik de cijfers zo niet uit m'n
> hoofd) begon de SSD fouten te geven.

Dat is wel goed om te weten, dank je.
Het ging mij echter niet zozeer om fouten alswel het tragere herschrijven
van blokken.

Nou zal ook dat bij gewoon desktop gebruik inderdaad nog wel meevallen,
maar aan de andere kant willen PC's met Linux nog wel eens lang mee gaan ;).

Mvg, Guus