[linux] Instructie instellen mailinglijst

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za mei 16 11:43:40 CEST 2020

(Reply to all,  plus owner)
On Sat, May 16, 2020 at 11:34:27AM +0200, André wrote:
> Goedemorgen,
>
> Door middel van een mailtje komt dit bericht terecht in de mailinglijst. Ik
> kan mijn bericht na een tijdje terugzien in het archief. Maar hoe kan ik
> reageren op een bericht en is bijvoorbeeld de mailinglijst te integreren in
> Thunderbird?
>
> Ik lees graag (wat links naar) tips.
>
> Groet,
> André

En ik lees graag hoeveel kopieen jullie krijgen.
Jullie zijn
  To: André <andreml op hetnetwerk.org>
    , linux op lists.nllgg.nl
    , linux-owner op lists.nllgg.nl

van linux op lists.nllgg.nl zijn een paar antwoorden genoeg.

Zelf kiezen naar wie antwoord ( mij, mailinglist of beiden )

Over een paar dagen zal ik de "response" hier melden.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse