[linux] Instructie instellen mailinglijst

André andreml op hetnetwerk.org
Za mei 16 21:04:33 CEST 2020

Hallo Geert,

Misschien door gewoon het antwoord op deze mail naar lists op nllgg.nl te
sturen.

Maar hoe reageer je op een bericht dat naar aan ander geschreven is en
je wilt daarop reageren?

Groet,

André