[linux] Instructie instellen mailinglijst

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di mei 19 22:26:13 CEST 2020

On Sun, May 17, 2020 at 02:15:37PM +0200, Der wrote:

> Ik heb de e-mails van André (en die van jou) gewoon ontvangen,
> van elke e-mail een exemplaar.

Jawel de ML werkt gewoon.  In hoeverre de MailingList werkt voor
nieuwkomers weet ik niet. Vooral om nieuwkomers weinig van zich laten
lezen. Zelf ben ook nieuwkomer, wel durf ik mijn op dit "schoolplein"
laten zien  :-)

> De nllgg heeft nog steeds geen moderator voor de mailinglijsten, sinds
> degene die het deed ermee is gestopt. Misschien iets voor jou, als je toch
> vaak al betrokkenheid voelt?

Mijn inziens "moderator" inhoudelijk  en "owner" technisch. Mijn
inschatting is dat de huidige "owner" op sabatical is en dat ie bij
terugkomst vastwel wil praten over versterking van zijn (one man?) team.

Groeten
Geert Stappers

P.S.
Mocht jij ook op de "enquette" gereageerd hebben, maar er niets van in
de uitslag terug zien, dan hebben we het "probleem" wat we juist niet
moeten hebben, namelijk dat er ergens tussen jou en mij e-mailtjes
verloren gaan. Leg via een tweede weg contact en over dat kanaal
kunnen we dan gaan werken aan herstel van de e-mail stroom.

P.P.S.  @O.P.
Het instellen mailinglijst zou niet moeilijk moeten zijn.
Mocht je dat anders beleven, ga dan de discussie aan.
--
Silence is hard to parse