[linux] Instructie instellen mailinglijst

Der cl3m0t op gmail.com
Zo mei 17 14:15:37 CEST 2020

On 17-05-2020 08:19, Geert Stappers wrote:

> Dat anders geformuleerd:
>
> Hoeveel examplaren heb jullie gekregen van die en deze e-mail?

Ik heb de e-mails van André (en die van jou) gewoon ontvangen, van elke
e-mail een exemplaar.

> Original Poster krijgt mijn inziens nog geen e-mail van mailinglist
> server. Daar probeer ik nu eerst duidelijkheid over te krijgen. Ook
> mailinglist beheerder linux-owner op lists.nllgg.nl probeer ik actief te
> betrekken.

De nllgg heeft nog steeds geen moderator voor de mailinglijsten, sinds
degene die het deed ermee is gestopt. Misschien iets voor jou, als je
toch vaak al betrokkenheid voelt?

> Groeten Geert Stappers

Groeten terug,
Derry Geuther