[linux] Inhoud Thunderbird naar andere distro

harry.harmsen op gmail.com harry.harmsen op gmail.com
Do mei 21 13:05:02 CEST 2020

Beste mensen,

Wat is een goede manier om de inhoud van Thunderbird (mappen met emails)
van de ene distro in de andere te krijgen?
Is dat een kwestie van de profielmap kopiëren en plakken, of moet dat
anders?

Toelichting: op mijn oude notepad draait momenteel Xubuntu (18.04). Maar
niet alles werkt meer goed en ik ben intussen zover om het OS opnieuw te
installeren. Maar omdat Xubuntu eigenlijk te 'zwaar' is voor mijn notepad,
wil een lichter OS installeren, ik denk nu aan Sparkling Linux. Al mijn
mails wil ik graag meenemen, vandaar mijn vraag.

Alvast bedankt voor reacties,
Harry Harmsen