[linux] [Opgelost] Ubuntu 20.04 geen muiskliks op inlogscherm

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Za mei 30 22:09:26 CEST 2020

On Sat, May 30, 2020 at 07:31:50PM +0200, Eric de Hont wrote:

> Een vraagsteller kan niet uit zichzelf met details komen waar hij niet van
> af weet. Glimlach of geen glimlach.

Helemaal mee eens.
Versturen met glimlach is geen garantie voor ontvangen met glimlach.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robustness_principle

> De juiste vraag was dan geweest: Hoe activeer ik tappen in GDM in Ubuntu
> 20.04?
>
> Mensen met zulke vragen vallen geen mailinglist lastig. Wordt het lekker
> rustig hier.

Het gaat ons lukken om een middenweg te vinden.

Groeten
Geert Stappers
--
Silence is hard to parse