[linux] [Opgelost] Ubuntu 20.04 geen muiskliks op inlogscherm

Eric de Hont eric op hobiho.nl
Za mei 30 23:51:52 CEST 2020

Op 30-05-2020 om 22:09 schreef Geert Stappers:
> Helemaal mee eens.
> Versturen met glimlach is geen garantie voor ontvangen met glimlach.

Nee, maar het heeft wel geholpen om te weten dat de opmerking niet
kwaadaardig bedoeld was. Ik moest evengoed toch reageren en ik heb
daarbij gestreefd naar volledigheid. Ik hoop dat dat niet verward wordt
met woede, want dat is niet aan de orde.

> Het gaat ons lukken om een middenweg te vinden.

Zeker weten. Ik wilde alleen aangeven waar al te vaak hameren op een
correcte vraagstelling naar mijn idee toe kan leiden. Maar zo erg is het
allemaal nog niet.

--

Eric de Hont