[linux] kan geen bijlage toevoegen in (xs4all) webmail

Julien Michielsen michkloo op xs4all.nl
Vr Nov 13 12:14:25 CET 2020

Wanneer ik via (xs4all) webmail een bestand naar iemand toe wil sturen
lukt dit mij niet: de knop "bijlage toevoegen" reageert niet (start
niets op) wanneer ik daarop klik.  Dat probleem speelt al lang, en
vandaag
dacht ik een keer met de helpdesk te bellen.  Daar kreeg ik de suggestie
het bij te voegen bestand te activeren met een ander programma, en het
dan
naar de "bijlage toevoegen"-knop toe te slepen.
Goed, bestand kan ik localiseren met filezilla, maar dan kom ik niet
verder:
geen idee hoe het bestand vanaf prog1 naar prog2 te slepen.
Is het probleem van mij (vanonder mijn Ubuntu machine kan ik in xs4all
webmail geen bestanden kan toevoegen) iets wat anderen ook zijn tegen
gekomen,
en heeft iemand daar een oplossing voor gevonden?
Bij voorbaat dank
Julien

--
Julien Michielsen