[linux] vraag over WOL

Ruud van der Kroef g.h.van.der.kroef op hccnet.nl
Ma Nov 30 12:15:41 CET 2020

Ook goedemorgen,

In de gebruiksaanwijzing van het Supermicro X8DTL-iF board
(https://www.ironsystems.com/sites/default/files/manuals/X8DTL-iF.pdf)
staat het een en ander over Wake-On-Lan (WOL)
Op pagina 1-11 staat, dat een ATX 2.01 (minimaal) compliant power supply
aanwezig moet zijn om deze feature te laten werken.

Doe er uw voordeel mee.

Groeten,
Ruud van der Kroef