[linux] bullseye en print margins

Fred Linuks op freedom.nl
Vr Apr 23 21:56:13 CEST 2021

Op 23-04-2021 om 14:23 schreef Paul Slootman:

> Hoe heb je de printer geconfigureerd? Wat gebeurt er als je 'm opnieuw
> configureert via de cups webinterface?
Het gaat om een verse installatie waarbij ik de printer inderdaad via de
cups webinterface heb geconfigureerd.
In drie gevallen hetzelfde resultaat bij het printen van de cups
testpagina. Namelijk de bovenste lijn van het kader komt niet op papier.
Een test print met LibreOffice geeft een boven marge van een halve
centimeter.
> Omdat ik nu met een aantal computers met dezelfde configuratie deze printer
> gebruik en allemaal dit euvel vertonen vraag ik mij af of het misschien aan
> cups ligt. En test print via de test van de printer zelf heeft wel de juiste
> margin.
> En de cups testpagina?

Die is dus niet goed maar de test pagina van de printer lijkt met een
boven marge van anderhalve centimeter goed te zijn.

Fred