[linux] bullseye en print margins

Fred Linuks op freedom.nl
Vr Apr 23 22:31:19 CEST 2021

Op 23-04-2021 om 22:15 schreef Geert Stappers:

> Dus de printer "zelf" blijft anderhalve centimeter van de bovenrand af.
Klopt.

> Ik vind het niet gek dat "anderen" niet dichterbij kunnen komen.

Ik ook. Het is ook opmerkelijk dat als ik de in
/etc/cups/ppd/printer.pdd de marges (ImageableArea) van A4 aanpas ik ook
geen verschil zie. Als ik via de webinterface  A5 selecteer wordt het
gehele kader wel geprint. Ik zou haast zeggen 'vanzelf sprekend'. Ik ga
daar toch nog even mee aan de slag. Krijg toch het gevoel dat ik iets
niet goed doe..

Fred