[linux] Grub verdwenen na Windows 10 installatie

George Schramkowski schramko op xs4all.nl
Za Dec 4 18:43:37 CET 2021

Dag Udo,

Inderdaad vervolgvraag: hoe installeer ik grub-install via apt of synaptic in een Debian live sessie? Mijn debian 11 live usb heeft
nl. geen grub-install. Zodra ik dat heb, ben ik uit de brand (denk ik).

Via synaptic vind ik grub-install niet, en met apt lukt het ook niet.
Misschien is grub-install bevat in een ander package, maar dat weet ik dus niet.

Groetjes,

George