[linux] Grub verdwenen na Windows 10 installatie

Marja van Waes marja11 op freedom.nl
Zo Dec 5 12:53:41 CET 2021

Op 04-12-2021 om 16:55 schreef harry.harmsen op gmail.com:
> In het verleden werd ik verschillende keren uit de brand geholpen door

> Als ik de website bekijk kan het volgens mij ook vanaf usb:
>
> Support for different hardware platforms
>
>      Most any PC thanks to hybrid version (i386, x86_64, x86_64-efi) (ISO)
>      EFI x86_64 standalone version (EFI)
>      Additional Floppy, CD and USB in one download (ISO)
>          coreboot
>          i386-efi
>          i386-pc
>          ieee1275
>          x86_64-efi
>      Additional standalone versions
> [...]
Dank voor je correctie, dit is heel goed om te weten. Je hebt vast
gelijk, mijn ervaring is van jaren geleden en ik vond geen tijd de
website opnieuw te bekijken ;-)

--
Vriendelijke groet,
Kind regards,