[linux] Shared folder zichtbaar voor Thunderbird

Derry cl3m0t op gmail.com
Wo Dec 15 20:20:38 CET 2021

On 15-12-2021 10:59, Geert Stappers wrote:

> Hoi,
>

> Thunderbird, het e-mailprogramma, laat me niet meer zien welke
> folders er onder een shared folder zitten.
>
> Met e-mailprogramma `mutt` kan ik dat wel.
>
> Beide e-mail clients gebruiken dezelfde logingegevens.
>
> Van de IMAPserver mag het dus.
>

> Het plaatje in de bijlage is wat nu zoal te zien is met thunderbird.
> Bij de rode 'x' staat een symbool "map is verder te openen", bij de
> rode 'X' ontbreekt momenteel dat symbool.
>

> Wat te doen zodat TB wel in de shared folder kan?

Heb je je al ingeschreven voor die gedeelde map? Dat kan je doen door
rechts te klikken op de accountnaam en subscribe te kiezen. Je krijgt
dan een lijst met mappen waarvoor je je kan in/uitschrijven. Na het
aan/uitvinken wel even verversen.

> Groeten Geert Stappers

Groeten terug,
Derry