[linux] Vragen over aanschaf van nieuwe computer voor Linux

Daniel C. von Asmuth asmuth op vonasmuth.nl
Zo Dec 26 16:32:25 CET 2021

Aldus schreef piet hendriks op Sun, Dec 26, 2021 at 02:13:42PM +0000:
> Beste Linux gebruikersgroep,
> Dank jullie voor de bijdrage. Inmiddels heeft de koelfan na enkele waarschuwingen definitief de pijp aan Maarten gegeven.
> De computer is geschonken aan een liefhebber die het gebruikt voor een project. ( wat het zijn moge )
>
> Gelukkig staan de belangrijkste mappen op een aparte schijf of op papier. ( na een oud Chinees spreekwoord: " De slechtste inkt is beter dan het beste geheugen".
>
> Een nieuwe laptop is altijd beter maar het werk om weer de instellingen en mijn HP printer /scanner aan te sluiten is zo'n gedoe.
> [...]

Je kunt natuurlijk de oude Linux overzetten op een nieuwe computer, zodat je
de instellingen niet opnieuw hoeft te maken.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.