[linux] irritant google gedrag

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Jan 13 08:50:06 CET 2021

On Tue 12 Jan 2021, paai wrote:

> ik log dagelijks vanaf verschillende hosts in op de google zoekmachine. En

Wil je alleen zoeken, of ook andere dingen (gmail, agenda, ...)?
Voor alleen zoeken zou ik niet inloggen.

Overigens ken ik dit verschijnsel niet. Als je tab in firefox vastloopt
(en een andere tab wel werkt) dan lijkt dat meer op een bug in
firefox...

> Heeft  niks met Linux te maken, maar wel met irritante trekjes van
> monopolisten. Kent iemand dit en heeft iemand een oplossing?

Nou, het is volgens mij een gevolg van maatregelen tegen gestolen logins
enzo, dus het kan wel irritant zijn, maar wel bedoeld in jouw voordeel.

Paul