[linux] irritant google gedrag

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Jan 13 20:55:38 CET 2021

On Wed, Jan 13, 2021 at 09:45:45AM +0100, paai wrote:

> Ik heb weinig keus... Zogauw ik iets zoek verschijnt dat window.
>
> Maar ik ga eens een tijdje met Duckduckgo werken zoals Hein suggereerde..

Wat daar staat krijg ik niet passend.

Het bericht van ene Hein heb ik gemist,
op https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2021-January/thread.html
staat het ook niet.

Het kan zijn dat er wat met mailinglist server niet goed is.  Om dat
beter te krijgen heb ik mijn hulp aangeboden bij de server commissie.
(Het aanbod staat nog steeds)

Het kan zijn Hein eigenlijk  Kareltje heet en dat Paai zo verstandig is
geweest om Kareltje zijn naam te veranderen. Het was immers Kareltje
zijn keuze om niet naar de mailinglist te sturen.

Het kan ook ongepast gedrag van Paai zijn om iets wat off-list was
toch weer on-list te brengen.

Groeten
Geert Stappers
--