[linux] irritant google gedrag

DerDer cl3m0t op gmail.com
Wo Jan 13 22:21:21 CET 2021

Jan 13, 2021 09:54:54 paai <j.j.paijmans op gmail.com>:

> Ik heb weinig keus... Zogauw ik iets zoek verschijnt dat window.

Wat bedoel nu precies? Log je in bij Google als je iets wil zoeken en
verschijnt dan het scherm? Of word je automatisch ingelogd (omdat er
cookies van Google in je browser worden opgeslagen) als je naar Google
gaat en verschijnt dan het scherm? In het laatste geval kan je natuurlijk
gewoon de cookies van Google verwijderen en ga je daarna niet meer
inloggen als je maar iets moet zoeken. In browser zoals Firefox kan je
ook instellen dat cookies automatisch worden verwijderd als je Firefox
afsluit. Je kan instellen dat alleen cookies v websites in je whitelist
worden bewaard. De keuze is aan jou.

Derry